بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آقای نویدکیا سرخآبی ها هم می گویند چرا فقط سپاهان!؟

http://ups.night-skin.com/up-92-04/13920418231039139-PhotoL.jpg

آقای نویدکیا همان بازیکنی که رسانه ها بارها از رفتارهای حرفه ای وی می نوشتند وعنوان میکردند این بازیکن کم مصاحبه و بی حاشیه کاری به مسائل تیمهای دیگر ندارد و فقط به فوتبال خودش فکر میکند،حالا مصاحبه کرده و گفته؛می توانیم و هزینه می کنیم!
اولا باید به صداقت این بازیکن آفرین گفت و از وی تقدیر کرد!
دوما این موضوع ولخرجی های باشگاه سپاهان را چند سالی هسن مدیران دیگر تیم ها مخصوصا سرخآبی ها به آن اشاره کرده اند و از مسئولان  امر خواسته اند که همانند این باشگاه اصفهانی به این دو تیم نیز رسیدگی کنند!
آری ...کسی به ولخرجی های این باشگاه کاری ندارد!اما مدیران استقلال و پرسپولیس و هوادارانشان با مظلوم نمایی مدیران این باشگاه از ساکت گرفته تا رحیمی و تازه گیها ابرقوی نژاد رئیس هیت فوتبال اصفهان مشکل دارند!
هواداران و کارشناسان فوتبال خوب می دانند اگر حمایتهای مدیران بلند پایه فدراسیون فوتبال و کلا وزارت ورزش نبود،این دو تیم همانند اکثر سالهی که فعالیت می کردند و معمولا بهترین مقامهایشان کسب بهترین تیمهای شهرستانی بوده،می ماندند.به طور مثال اگر به نتایج ذوب آهن اصفهان که در لیگ دوازدهم نتوانست بودجه همیشگی چند سال اخیرش را جور کنند،به چه روزی افتادند و اگر حمایت افرادی چون تاج نبود که آنقدر صبر کرد تا تکلیف تیمهای پلی آف مشخص شدند و بعد به قاطعیت تمام اعلام کردند که لیگ سبزدهم 16 تیمی خواهد بود،هم اکنون این تیم اصفهانی که تا نایب قهرمانی آسیا هم پیش رفته بود را باید در لیگ یک می دیدیم.
قصد تهمت زدن و یا خدای نکرده  ندیدن زحمات بازیکنان ذوب آهن را نداریم!اما یک سوالی برای ما پیش آمده که چرا بعد از برتری ذوب آهن مقابل پاس همدان در دیدار پلی آف،حدود 4،5 بازیکن همدانی که 3 تای آنها از پاس همدان بودند امسال به این تیم اصفهانی پیوسته اند!
از این که بگذریم باید به حرفهای نوید کیا که خودش را وارد دعواهای مدیریتی مدیران کرده بپردازیم و بگوییم،اگر تیم شما دوست دارد اینگونه هزینه کند و پول بیت المال را به بازیکنانی مصدوم چون شما بدهند،چرا استقلالی ها نتوانند همچین پولهای را به مجتبی جباری خود که از سرمایه های ساخته شده در آکادمی این باشگاه می باشد پرداخت کنند،تا مدیران شما نخواهند با خرید این بازیکنان استقلالی برایشان در لیگ شاخ و شونه بکشند و ادعای رقابت داشته باشند!
آنوقت می گویند در باشگاه سپاهان ساختارسازی شده و نمونه یک باشگاه حرف ای می توان از آن نام برد.بله ...اگر اجازه این خاص ولخرجی ها را هم اگر من نوعی به عنوان هوادار داشتم،تا حالا چند مقام آسیایی و شاید کسب رتبه هایی خوب در جام باشگاههای جهان را همراه با تیم محبوبم بدست آورده بودم!  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 4 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,باشگاه پرسپولیس,سپاهان,محرم نویدکیا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com